هتل گرند حیات استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گرند حیات استانبول

grandhayat2.jpg

هتل گرند حیات استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است که در مرکز شهر استانبول و نزدیک میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل بسیار شیک و مدرن و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد که رضایت میهمانان تور استانبول را فراهم می آورد.این هتل به ساحل بسیار نزدیک می باشد و به راحتی می‌توانید به رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، و حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر می باشد،همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی تا این هتل 5 کیلومتر فاصله دارند.

grandhayat1.jpg

grandhayat4.jpg

هتل گرند حیات استانبول ٣۶٠ اتاق دارد که شامل ٢۴ سوئیت می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا ، مدرن و دارای امکانات فراوانی از جمله سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق می باشند. اتاق های این هتل که از بهترین هتل های استانبول است،اکثرا دارای تخت‌خواب دونفره هستند.

grandhayat3.jpg

grandhayat6.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران استانبول ، کلاب شبانه‌‌ی هتل ، دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف،اینترنت عمومی،ستخر فضای باز، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز،صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای از امکانات این هتل می باشند. مهمانان تور استانبول قطعا از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت بسیار خواهند برد.کافه‌ی هتل هم بهترین مکان را برای گپ‌ زدن‌های دوستانه و استراحت میهمانان تور استانبول فراهم کرده است.

grandhayat5.gif

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های5 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: